Centrum Pomocy Przedsiębiorcy obsłużyło 1,5 miliona zapytań i zgłoszeń z serwisów Biznes.gov.pl i ceidg.gov.pl. Ułatwienia dla przedsiębiorców, przepisy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej czy wnioski na CEIDG – o te tematy najczęściej pytają przedsiębiorcy.
Numer jeden w polskiej e-administracji
Po raz pierwszy w polskiej administracji Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii stosuje nowoczesne podejście proaktywne: konsultanci sami kontaktują się z przedsiębiorcami, by informować o ważnych wydarzeniach, zmianach w przepisach prawa, konieczności dostarczenia dokumentów lub nowych usługach.
Przygotowane przez polskich inżynierów innowacyjne rozwiązania sztucznej inteligencji (AI) aktywnie wspierają obsługę zapytań, dzięki czemu osiągamy wysoką jakość, dorównując komercyjnym rozwiązaniom. Dzięki AI 40% wszystkich zapytań w pierwszej kolejności obsługiwane jest przez bot, co umożliwia nam szybką reakcję na zgłoszenia.
Centrum Pomocy Przedsiębiorcy to rozwiązanie unikalne w polskiej e-administracji również ze względu na multikanałowość. Przedsiębiorcy mogą się z nami kontaktować na kilka sposobów: infolinią, livechatem lub videochatem, zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Centrum Pomocy jest dostosowane również do obsługi osób niesłyszących.
W niezależnych badaniach oceniających Centrum Pomocy Przedsiębiorcy, ponad 90% ankietowanych stwierdziło, że informacje z CPP są przydatne.
Zapraszamy do korzystania z Centrum Pomocy Przedsiębiorcy.
Jak się z nami skontaktować?
W dni powszednie (z wyłączeniem świąt) Centrum Pomocy Przedsiębiorcy jest czynne od 7:00 do 17:00, pod numerem 801 055 088 lub 22 765 67 32.
Źródło: www.gov.pl